fredag 27 januari 2012

Upprättelse

Min rygg måste ändå få lite upprättelse. Det kan nämligen vara så att ni som läser bloggen tror att jag la upp förra ryggbilden i syftet "kolla min snygga rygg" eller nåt. Sedan påstod jag att jag hade värsta såret på ryggen från den dagens träning, som knappt inte syntes. Hehe!
Ja, ni som känner mig vet ju att jag lätt skulle kunna flexa ryggen här på bloggen om jag så ville bara för att den är snygg. Haha, men nu var det faktiskt ett sår jag skulle visa denna gången.
I dag har halva sårskorpan skavts av (gjorde asont!!!) men kolla bilden nedan, det ser ju ut som ett skotthål för fasen! Aaaaahhh!

Kvällens snabbmiddag som lätt fixas på 15 minuter:
Tryffelsalami, prosciutto, fänkålssalami, avokado, ruccola, naturella cashewnötter, tomater,
paprika och halloumi. Ringla olivolja över, salt och peppar, klart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar