måndag 2 januari 2012

Nyårsblåsan

Nyårsblåsan såg ut så här. Jag rotade fram en gammal sak som jag faktiskt aldrig gillat. En klänning från Insight. Sen pimpade jag upp den med blomman och retroörhängen från Oscar de la Renta.
Kände mig så där snygg, men kom inte på något bättre.
Svärmor har en fantastik klänning som hon lånat ut till mig. Märket heter Annamodell och var superhett på 70 talet. Det är en långklänning som är vit med röda och orangea blommor på och något blått. Den är såååå snygg, men är också sååå somrig. Någon får helt enkelt ta och gifta sig till sommaren och bjuda mig. Jag bara måste hitta rätt tillfälle för den. Vet inte om det var för att håret är på utväxt och kändes som en blandning av en pälsmössa och en frisyr på en äldre "mogen" kvinna haha! Eller var det klänningen? Jag är sjukt nöjd att jag inte la pengarna på en "blåsa" som man aldrig använder igen iaf.
Istället fyndade jag och J både vårjacka, vindstopperjacka, body, mössa och strumpor till Fred på Polarn och Pyrets rea i dag. DET kändes mycket mer vuxet att lägga pengarna på.
Egentligen hade jag tänkt att lägga upp värsta bildkavalkaden i dag, med bilder från våra kameror. Ser ni hur gryniga mina I Phonebilder börjar bli? Skit ju! Men tiden tycks aldrig räcka till. Men den som väntar på något gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar