tisdag 24 januari 2012

Kaffet

Det är så tydligt att Fred är inne i nån ny klängig period nu. Han vill bara vara i famnen. När Sofia och Anna med kidsen var över på kaffe fick Fred hänga i Sofias famn, så att jag kunde sätta på kaffet.
Det där eviga kaffet... Mitt gift. Hur klarar man sig utan? Det är flera mammor som säger sig vara tröttare efter de slutat amma. Nu är man inte hög på hormoner längre. Det är då man behöver det där kaffet.
Om man ligger inne i sovrummet och ropar efter sin man som inte hör, men fortsätter att ropa lite högre och liiiite högre... (för att man vill ha kaffe på sängen alltså, jag vet jag är bortskämd) Ska man se det som ett beroende då?
Jag har tänkt att köra en Detoxkur snart, inväntar bara lite mer av den där inspirationen som krävs. För då blir det inget kaffe!
Vad säger ni, ska jag avgifta mig?


Det är inte kul att sova på dagarna, när man kan busa med nallarna.

1 kommentar: