lördag 28 januari 2012

Nu vet jag...

I morse småslirade jag förbi Konsum alldeles svettig och dann. Fullständigt slutkörd.
Morgonens spinningpass var uppdelad i 7 asjobbiga intervaller. Varje på 2 minuter med 4 minuters aktiv vila mellan. Svinigt jobbigt. Så det är klart att man är svettig när man går hem. Sen att det var extra grått och trist och moddigt gjorde ju inte saken så mycket bättre. Klart att trötta ben slirar då.
Sen kunde det ju faktiskt ha varit så att jag varit ute och partajat natten lång och var på väg hem. Men det var väl ingen av er som trodde? Haha! Det händer väldigt sällan nu för tiden. Men någon gång snart ska jag faktiskt ut och roa mig, jag lovar. Fast lite lagom kanske helst. Jag och Anna har pratat om att dra ihop ett tjejgäng till nästa lördag. 
"Hej vi har slutat amma, ge oss vin nu med det samma!!!" Vi kommer förmodligen vara det där lite för störiga gänget som pratar liiite för högt, smuttar på samma vinglas liite för länge, beställer ingen mat, sitter till stängning och har såklart piffat oss liiite i överkant. Hahaha!

Någonstans där utanför Konsum höjde jag blicken och fick syn på Tove Styrkes konsertaffisch. Hon är ju lite smått ascool ändå. Det slog mig då genast, hennes frisyr ska jag banne mig ha! (Några av er vet ju att jag låter håret växa nu.) O Ja, det är  en väldigt lång bit kvar, men nu ska det ut!
Jag har länge varit sugen på en page, men varit osäker på hur den ska se ut.
Nu vet jag. Så enkel men så cool. Vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar