tisdag 3 januari 2012

Fred är sjuk

Hej på er!

I går såg vi på Fred, och hörde att en rejäl förkylning var på gång. I dag har det inte varit mycket med den lille. Han håller ändå för det mesta gott mod, men är så täppt och hostar massor. Ögonen rinner och jag tror att han har ont i halsen.
Inte lätt att varken få honom att äta eller dricka, men lite har han fått i sig i alla fall.
Nu ligger han i sin lilla säng och kämpar för att få sova. Han är så täppt och kan knappt andas genom näsan. Ändå ska tummetotten in. Det är ju klart, annars blir det svårt att sova.
Vi håller tummarna att det inte är värre i morgon!

Jag och J njuter av att vara lediga ihop. Vilken lyx att ha en man som är långledig!
Vi började morgonen med en powerwalk med vagnen, inget regn i dag, skönt! Nu i kväll körde jag intervallträning på gymmet så att svetten lackade. Robyn på min I pod och bara envist tänkande i huvudet. Det känns redan i benen! Underbart.
Känner mig nöjd hittills med min "Challange".
Nu är det faktiskt soffläge och lite ost. Vi har hela kylen full med lyxost sedan nyår. Ingen av gästerna ville ha med sig hem... Ingen challange i världen kan få mig att avstå haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar