måndag 23 januari 2012

Kvällscollage

Kvällen blev inte alls vad jag planerat träningsmässigt. J kom hem sent och jag fick nöja mig med hemmaträning i intervallform.
Gymmet ska istället få sig en omgång i morgon bitti. Den varianten har vi inte testat här hemma innan.
J ska alltså ha Fred på morgonen innan jobbet. Håll tummar och tår att det funkar och inte blir för stressigt, för då kan jag ju träna på morgonen framöver! Woohoo!
Nu: middag! Det doftar Mynta hela vägen hit till TV soffan! mmmmmm!
Dagens mamma! Tröja Vila, Js skjorta Encore.
Dagens detaljer, halsband Replay, örhängen Marc by Marc Jacobs.

Körde magträning på yogamattan hemma och skavde upp ryggen. Så j-la ont gjorde det att duscha.
Det ser nästan löjligt ut nu på bild, jag looovar att skavsåret är värsta skinnflådda grejjen!
Tights Monki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar