fredag 27 januari 2012

Fruarna från Saltsjö boo

Nu är det alltså klart. Anna och Marcus + Bonnie blir grannar med oss i Tollare!
Dom skrev på hos mäklaren i dag. Vid förra "släppet av radhus" gick dom ju bet.
Jag och J var klart glada över att vi kom med, men det kändes ändå lite "tarvligt" när vi alla fyra så gärna ville bo där.
Vad som blev en overklig dröm, något som inte gick att ta på, något som vi aldrig hade vågat hoppas på gick alltså i uppfyllelse!
Denna eftertraktade nyproduktion som byggs i Nacka, Saltsjö Boo ska bli vårt framtida hem.
Anna och Marcus blev nr. 1 i NCCs inbox i måndags. När de träffade mäklaren i dag sa hon:
- Åååhhhh jag blev så glad när jag såg att ni var först i inboxen ( av 1500 intresseanmälningar!) eftersom ni blev så ledsna förra gången, ge mig en kram!
Fred och Bonnie kommer alltså inte skiljas åt. Det känns så mysigt. Riktiga bästisar.

I morse följde jag och Fred med Sofia och Ville på vagnjogg. Det var moddigt och riktigt tungt. Som ni ser på bilden nedan hade jag inte riktigt vaknat. Därför blev det väldigt lugnt. Men skönt ändå.
Vi mellanlandade sedan hemma för dusch och blöjbyte för att sedan dra vagnen till Anna och Bonnie.
Samtalsämne: Toooooolllare!
Vilken Fredag! Underbart, nu väntar jag bara på min man och att helgen kan få börja.
Morgontrött vagnjogg.
De absolut sötaste badbrallorna till Fred kom på posten i går. Tack finaste Linda!
Fru Saltsjö Boo känner sig nöjd!
Supergott med mat tycker Ville!
Bonnie
Karta över Tollare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar