torsdag 19 januari 2012

Kväller

Äntligen är det kväller. Jag har sett fram emot att jäsa i soffan i kväll. Körde ett skönt yogapass på 40  min efter middagen. Mammas DVD från Casall var grym! Tack mammi! Det var lite annat än den gravidyogan jag kört senaste tiden. Inte så konstigt att "icke gravid yoga" kändes lite mer. Haha! Jag blev så där varm och mjuk i varje cell i kroppen. Blodet liksom pumpade ut på alla stela ställen. Nu känner jag mig lugn och varm. Så skönt att varva ner med innan TV soffan.
Nu spanar jag in Biggest Loser. Läser nämligen Olga Rönnbergs blogg. Olga är en av de personliga tränarna för deltagarna och en inspirationskälla för mig.
Kollar ni Biggest?

Vi saknar moster och skickade denna på Whats app i dag! Snart ses vi!
Fred är stora killen och tycker att bilen är så spännande!
Än räcker inte tårna ner till golvet...
Äntligen hade Fred nästan växt i sin fina skjorta från Charlotte!
Gul superfin från Ralph Lauren.
I kväll gjorde jag sallad Nicoise. Blandsallad, kokt ägg, tonfisk, blandat med
 kapris och kesella.
Hackad rödlök, sardeller, kokt potatis, tomater, ångkokta gröna bönor och svarta oliver.
Toppat med Italiensk underbar olivolja.
Biggest Loser och 2 liter vatten. Dagens uppgift i Lofsans Challange.
(Vattnet alltså )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar