fredag 6 januari 2012

Trettondagen

I morse bryggde vi kaffe som vi tog med oss ut. Fred fick premiärgunga i dag. Det var iskallt ute och lite snö på marken. Hans båda kusiner Liamh och Novalie med faster Lina var med. Barnen gick på skattjakt bland "stockar och stenar" som fick bli ledtråden. För bland stockar och stenar gömdes godis!
Fred tyckte förstås att det var riktigt kul att gunga. Han är fortfarande lite liten, så vi fick bulla upp med en kudde i ryggen.
Efter vår utflykt stod Core på min agenda. Efter ett svettigt och superkul pass körde jag intervallträning på löpbandet. Jag känner mig sjukt stark just nu. Underbart!
I morgon planerar jag att ta mig till Sturebadet för välförtjänt egen tid. Träning, simning och ångbastu!
Jag längtar redan, men först: Officiellt fredagsmys med familjen.
Hoppas att även ni får en skön helg!
Bilder från Nyår.

Dagens premiärtur på gungan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar