lördag 31 december 2011

Nyårsafton

Hej på er!
I morse var jag bara tvungen att spela "Happy new year" med Abba redan innan kaffet hunnit rinna ner i kannan.
Jag är bara så peppad inför denna nyårsafton och ser fram emot det massor. Nära och kära med barn och utan barn kommer att fira med oss.
På menyn står det skaldjur, skaldjur, skaldjur...Underbart gott!
Morgonen började med ett jobbigt spinnigpass. Bästa sättet att starta dagen på men även bästa sättet att avsluta detta år på.
I morgon startar jag med "Lofsans challange". Mer om det senare... Kolla gärna in hennes blogg, där hämtar jag massor av inspiration. Ni hittar henne här
Nä, nu måste jag fortsätta pyssla, dekorera, klä mig och ta hand om Freddie.
Hoppas att ni får en riktigt bra avslutning på detta året!

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar