tisdag 20 december 2011

Sladdbebisen

I morse vaknade jag pigg och utvilad. Min softarstil börjar alltså redan att ge utdelning. Jag var därför riktigt nöjd när jag snörade på mig walkingskorna för en tur runt sjön. Energi!!!!
Jag passade på att testa mina nya "urbanears" som jag fått av J i tidig julklapp.
(kolla in www.urbanears.com) Bra ljud och framförallt så sitter dem på plats. Finns det något mer störande än hörlurar som trillar ut ur öronen hela tiden? Nu kan jag springa runt sjön med bästa musiken i öronen. Tack min man :)
Efter promenaden gick vi in på gymmet för att ge kroppstackarn en riktig käftsmäll. Jag har nämligen börjat känna av Freds förkylning. Min näsa rinner oroväckande mycket och halsen kliar lite.... MEN, jag är ju pigg, så jag tänkte träna ut skiten ur systemet. Därför körde jag intervaller på löparbandet i dag.
Jag körde såhär:
2 min snabb löpning
30 sek. vila x 10 grr.
Nästa gång ska jag istället köra intervaller med 20 sek löpning 10 sek vila x 8 i tre set. AAAAAAAHHH! det var ett tips jag tog med mig hem i dag från en av gymtjejerna. Vet inte om jag ska tacka för tipset eller bara gråta. Utmaning!
Var det jobbigt i dag då? Hell yeah! Jag har inte kört så mycket kondition alls sedan Fred kom till världen. Det kändes. Men det var skönt! Efter det körde jag mage. Jag vill ha tillbaka mina rutor till sommaren. Skam den som ger sig.
Resten av dagen har jag jagat den lille herrn runt lägenheten. Hans ålande går bara snabbare och snabbare. Han ålar runt och drar i allt. Sladdar hör absolut till favoriten.

Nu ska jag luta mig tillbaka för ännu en kväll som "reklamänka".
Hoppas att ni får en skön kväll!


Min egna gympingkompis
Step up is da shit
Placera gärna ditt designerbord på en unik plats för att framhäva det på bästa sätt...eller bara ställ det i fotöljen för att undvika olyckor med bebisar inblandade.
Sladdarna...
Invigning av nya haklappen. Mjukt spänne i nacken är toppen!
Dagens hemmamamma sunkade runt i HM linne och jeans från Cheap Monday
Nice ass.... o så liten rumpa jag har...
Jag har liksom tröttnat på att jaga Fred min gnagarbebis.
Jaha, så trodde man att det skulle räcka att ha dörrarna stängda...
Julstämning hos syster i Florens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar