torsdag 22 december 2011

Off we go...

Nu sover Fred. Jag powerbloggar. Snart drar vi. Tåget går 18.10. Vi ska käka lite o sen bär det av mot Vargis. Håll tummar och tår att jag inte blir offer för alla julstressade Stockholmare som ska med samma tåg. 
Have mercy! jag reser ju som ensam mamma. Hjälp mig på och av med vagnen. Glo inte surt om Fred är ledsen.


Sorry att inlägget är sjukt buggigt, ska se om safari funkar bättre.


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Fred inviger sin nya stass från Villervalla. Fick julklapp av mormor.
Morgonrunda vid Hammarbybacken. Snö!
mina nya jeans från Acne. Fullkomligt älskar tvätten. Modellen heter  Flex basement.
Tror jag saknar min man... kaffet var liksom godare i hans mugg i morse.
Trassel från Roxy, halsband fått från mamma (läs övertagit..), T shirt H&M
alltid lika proffsiga "dagens". Men hallå, vem orkar röja vagnar och skor för en liten bild? kofta Bik Bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar