lördag 19 november 2011

Syster

Nu sitter jag i soffan själv. Nu har Fia åkt. Mumford & Sons spelas ur högtalarna och solen skiner. Egentligen är detta en härlig fin lördag, men jag kom plötsligt av mig lite. J är ute med Fred och jag springer runt och plockar och tvättar. Men så plötsligt såg jag Fias handduk och Fias lakan... (inte alls så konstigt ju..) men jag kom av mig i städningen helt. Hon har liksom åkt för denna gång slog det mig.
Min älskade syster. Vi har alltid så roligt ihop och det finns ingen som jag kan skratta så hysteriskt mycket med.
Varje gång vi ses får vi sådana skrattanfall att jag fullkomligt viker mig av skratt. Jag kan inte stå, inte gå, inte prata, bara skratta. 
I går turistade vi med Fred inne i stan. Vi bara gick runt och strosade utan någon stress. Tog massa foton och blarrade om allt och inget. Underbart!
Vi köpte goda saffransbullar och kaffe i Östermalms saluhall, shoppade på COS. Sedan promenerade vi till söder för lunch på String med Anna och Bonnie, innan vi tog båten hem för middag.

PLING! fick just mess av J. "är på gymet om 15" Thank Goooood! Ryck upp dig gamla gråtmilda "tjäääärring"! (jag vet att det inte stavas så mamma...)






saaaaaaaaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar