fredag 4 november 2011

Radhusägare o de va

Ja det är sant! Nu äger jag och J ett radhus i Saltsjö-Boo. Vi har vunnit högsta vinsten! Detta är bara helt fantastiskt. Men även helt fantastiskt svårt att förstå. Sitter här och fingrar på ett glas med bubbel (ja, vi dricker lite bubbel nu igen...) och gör mitt allra bästa för att förstå. Vi kommer att få göra alla tillval själva. Ni förstår ju vad jag ska göra med resten av min mammaledighet. Fred får klara sig själv.
Pärmar med tapeter och kakel ska få flytta in och få en alldeles särskild plats på vårt köksbord.
Där kan dom få ligga och pocka på uppmärksamhet och liksom inbjuda till dagdrömmeri.
Planlösningen ska jag tatuera in på något bra ställe så att jag vet exakt vart alla möblerna ska stå när vi står där med nyckeln i handen.
Yes asså!

sign the paper daddy
En cigarr på det...

buss till mäklaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar