tisdag 29 november 2011

Det där med "mammablogg om mode"

Kanske ska jag feta just ordet mammablogg? Tanken med mode är ju fortfarande god. Jag älskar kläder. Sköna kläder. Praktiska kläder. Jag älskar även snygga kläder. Men nu till dilemmat.
Jag har en son på 5 månader. Jag kryper med honom på golvet, jag matar honom med alla möjliga kladdiga puréer, jag mockar skit, jag torkar kräk...och så älskar jag honom fullkomligt.
Men, varje morgon när jag står i min garderob (ca 30 sek.) så grabbar jag tag i något som ligger ytterst, som jag kan amma i.
I bland blir det värsta pangoutfiten av bara farten och ibland eller rätt ofta så blir det baggy jeans och en tisha. Skönt helt enkelt.
Praktiska mamman.
När jag väl har piffat till mig lite så kommer jag mig aldrig för att be någon att ta ett kort. Det känns ju löjligt helt enkelt. Därför blir det inte så mycket mode som jag tänkte en gång i begynnelsen.
Men jag har ändå tänkt att mode ska få stå kvar. Det ska få gro lite till. Kanske kommer det ett uppsving? Håll ut.
Puss och god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar