måndag 31 oktober 2011

Back on track

Yes asså, nu är vi Back on track! Fred sover bra på nätterna igen. Italiens spår är näst intill helt igensopade.
Om Fred sover, sover även hans mamma. (och pappa) Bra va?

I dag har vi varit ute på joggingtur med vagnen. Det började bli lite tråkigt att gå samma runda hela tiden..varje dag samma "rull". Nu har jag fått för mig att jag ska jogga samma runda istället. (det är ju lätt att vara kaxig efter en god natts sömn).
Jag kan riktigt längta efter att fullkomligt älga runt Sickla sjön och sen upp för Hammarby backen och ner med Js pulsklocka, som jag gjorde innan Fred kom.
Känna svetten lacka och hjärtat banka. BANK BANK SVETT SVETT... En sådan underbar och så sjukt härlig känsla. Adrenalinet spritter skönt i hela kroppen och jag blir egoboostad till max.
Egentligen hade jag ju kunnat börja med min löparträning tidigare. Fred är ju snart 5 månader.
Jag tror bestämt att min bekvämlighetsnivå är lite svårare att rubba än förut.
Jag hittar på ursäkter hela tiden. O sen smakar ju Anthon Bergs mörka choklad så sjukt gott framför tv´n..
(Jag skulle just gå och kolla hur Anthon Berg stavas. Tassade till köket, drog ut chokladlådan och... J pekar på mina fingrar som hårt håller runt mitt bruna guld, samtidigt som han skriker "NEEEJ").
Ha ha, blev jag just hunsad som en hund?

Fred är riktigt nöjd när han kan rassla med sin kedja i nya stolen.




Bilder från en av mina 50 promenader i dag,,,,



I kväll var det dags att introducera lite leksaker i badet. Jag behöver knappast säga att det var en succé va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar