söndag 30 oktober 2011

Snälla Rolf

SNÄLLA ROLF sluta fickringa min man.
Det är så sjuuukt irriterande, muttrar J medan jag asgarvar här i soffan.
Jag är beredd att hålla med. Det börjar nästan bli lite kusligt nu när det säkert pågått i ett år.
Något samtal hit eller dit behöver man ju inte haka upp sig på, man ringer fel, sånt händer.
Men när det fortsätter? Ingen som säger något*prassel prassel* Det susas och man hör människor på avstånd...
När jag nu satt här och skrattade som godast, fylldes plötsligt min kvällströtta och förmodligen ganska tomma skalle med frågor.
Vem är du Rolf? Varför har du min mans tel.nr i din mobil? Hur kan du av en slump ringa honom hela tiden? Varför svarar du inte när J ringer dig? Varför gör du inget när min man bedjar?

 sms: "SNÄLLA ROLF, du fickringer mig så himla ofta. Varför? ta bort mitt nummer om du nu av någon anledning har det i telefonen, det är sjuuukt irriterande. Tack."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar