lördag 29 oktober 2011

Lördagshäng

Förmiddagens jogging med J och Fred blev en promenad istället. Förkylningen är nästan borta men kroppen kändes bara för seg ändå.
Väl runt Sickla sjö kom krafterna sakta tillbaka och vi gled in en snabbsväng på gymmet.
Nu har jag druckit två koppar kaffe och känner mig ganska trevlig igen.
Med lite lätt sömnbrist kan nog vem som helst verka lite PMSig. När jag skriver vem som helst menar jag  mig själv, men det hajjar ni ju...
Fred är herren i vårt hus för tillfället och vi kämpar tappert nattetid med att få honom att sova med sin tumme och inte sin tutte. Ja ni läste rätt. Det var länge sedan mina tuttar var mina. Det är Freds tuttar.
Eftersom jag vill ha tillbaka mina bröst så förstår ni dilemmat.
Skam den som ger sig!



här ser ni nyinköpta träningstights och hoddie från Under Armour, mössa Svea och vantar Nike.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar