måndag 6 februari 2012

Extra allt

Klockan har nu passerat 22, alltså sitter jag i soffan och degar. Hela dagen har varit lite "off".
Fred har varit extra allt i dag. Allt från små små fingrar i klämt till att käka toapapper. När han upptäckte att jag kommit på honom med papper över hela toalettgolvet, försökte han nästan möla i sig toapappret. Typ, oo nu måste jag skynda mig och smaka på allt papper innan mamma hindrar mig och så att hon inte tar det ifrån mig.
Fred har även passat på att resa sig mot soffan två gånger i dag. Sen står han på sina små ben och tjoar av glädje.
Har jag sagt förut att han är världens sötaste?
Efter en minst sagt klängig dag var det oerhört skönt att få gå till gymmet. I kväll blev det överkropp. Jag hade mentalt förberett mig för ett lugnt pass men blev så sjukt peppad när jag väl klev över tröskeln.
Jag ökade istället vikterna och gjorde nästan min första chin. Fast det dröjer nog ett tag till ändå. Men jag ska!
Jag e så staak så jag e o de då va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar