tisdag 21 februari 2012

Ge mig en potta

Varför fick jag för mig det här? Jag som trivs så nedrans bra i kort hår. Snagg liksom, det är min grej.
Så fick jag för mig att jag skulle ha page igen. Ååååå vad jobbigt. Snart smetar jag hela skalpen full med ricinolja (ja det sägs att det ska växa snabbare då) och sen går jag runt med ett oljigt huvud tills det växt så långt som jag vill.
Nästa gång blir det nogg pottfrisyr. Har alltid varit min hatfrisyr. Jag kommer säkert se ut som en champinjon. Har ni något förslag?

Här sitter jag och har det bra, bloggar på utan ett ljud från Fred. Han älskar vår tvätthög. Vilken grej! Men så var det nästan oroväckande tyst här ett tag. Scrolla ner så får ni förklaringen...Min gräns var nådd. Pappas kallingar är inte OK. Jag gjorde ett snabbt byte från kalling till snuttis. Älskade unge. Så, nu är det frid här igen. (se bilder nedan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar